Prosinec 2008

TACTICAL WAR-VÁNOČNÍ DÁREK

19. prosince 2008 v 19:41 | JOHN CALIMESH

TACTICAL WAR

Přicházejí vánoce a já nenechám lidi co čekají na mód samozřejmě čekat

Prewiew z betatestingu najdete v rubrice TACTICAL WAR 20.12.08

Vánoce jsou dobou nadělování a dostávání, snažil sem se co nejvíc urychlit práci na modfikaci že sem ztratil pojem o čase.........najednou sou vánoce a já ho nemám dodělaný (skoro).

zatím co se většina těšila na pořádý článek a obrázky, pracoval sem na modifikaci seč sem mohl.

A co z toho zvniklo? Vzniklo to co očekáváte : modifikace.

NOVINKY
Aktuálně přišly nvinky z betatestingu a kritiky a dopadli sme na průměr 68% díky tomu že wehr má dost velkou surovinovou nevýhodu. Tudíž sem vylepšil surovinové stavy a grafický "graf" ukázal vyváženost na necelých 5\10 což je zcela vyhovující pro první verzi. Jsou vánoce a chybí dodělat pár věcí do wehru.

Potřebnosti:
Wehr nemá kompletní strom tudíž jsou některé jednotky na špatném místě. Většinou sou to Rytíři.
Wehr nemá nákladní vozy, to je to o čem mód je. Potřebujem udělat COH co nejvíce realistické.
Američané jsou moc surovinově nároční.
Wehr má hrozně drahé tanky , A moc silné!

Tak to je jen 1\10 z toho co musím do 24 prosince dodělat. Jenže kdo by čekal až do prosince?

BETA!
Ještě než uhodím hřebík nahlavičku vydám betu abych viděl jak mód hráče zaujal a kolik našli chyb. Vyjde určitě v pondělí. ale nevím jistě možná i v něděli.

Vydání plné verze bez chyb není známo z důvodu toho že ještě nevyšla ani beta.

Potřebnosti
Určitě COH s datadiskem COHOF
Corsix mod studio pro zpuštění modifikace (dokud mi někdo nepomůžeyneporadí jak
naprogramovat EXE.)
Modifikaci......

PODROBNOSTI:
!NEW! - stáhnutí obrázků

Obrázky z Amerického betatestingu. Nevšímejte si posledních pěti či šesti obrázků to jsou pokažené fotky.

!NEW! - vyhlášení bugů a chyb

Chyby již známé

Když spustím PE tak mi spadne celý počítač. (neohlašovat)
M36 střílí střely z trupu tanku. (dával sem mu lepší dělo a něco se pokazilo) - neohlašovat

nahlašte jakékoli jiné bugy\chyby než sou tyto.

!OLD!
Datum vydání se nemění : 22.12.2008 (fáze beta)

Krátká zpráva autora:
"Hráči a občané, (pařani) nebojte , modifikace již brzy vyjde!"

A vtip na závěr: (od 18 let)
Jean! Jean! Volá Pán a přiběhne sluha, Pán řekne: "Vejce!" a Sluha:"Natvrdo? Naměko?" a pán odpoví: " Podrbat"


Konec

TACTICAL WAR - Aktalizace

14. prosince 2008 v 9:34 | John Claimesh
Mám nové zprávy, vývoj nových stran se pozastavil na mrtvém bodu tudíž dokud nevyřeším problém nebudou nové strany.

Děkuji, termín nezměněn

Tactical War

13. prosince 2008 v 17:06 | John Claimesh (Claimeshix)
Modifikace COH/OF : TACTICAL WAR


Přišly vánoce a nuda, řekl sem si co se podívat na nejaky mod do coh........no a bylo to, přišli elitní střelci a šlo to dál, Pe už mělo vlastní vozidla a vězšina věcí z wehru taky....Vznikl mód TACTCAL WAR.

Řeknu vám, najít nápad neni tak těžký, ale uskutečnit.....během týdne sem udělal celé PE a Američany, Na COH.CZ sem vyvěsil inzerát že hledám lidi kteří by mi pomohli udělat mapy, poté by získali zásluhy, které jim náleží.

Hlavní mínus který sem našel: Nemá EXE tudíš se musí spouštět přes corsix mod studio.
Za druhé nemá AI tudíš se bude jednat o multiplayerový mód.



Hlavní poznámka: je to můj první mód, kdybi uměl někdo (byl tak hodný) a pomohl mi vysvětlit jak mám udělat exe. či AI prosím o pomoc.

Pár obrázků:

Dokrýny:


A ukázka Velitelství Panzer-Jager


Další Zpráva 20.12.2008

Náhled na ToV

2. prosince 2008 v 17:48 | Claimeshix

Nahlédnutí do Company of Heroes: Tales of Valor

Relic pokračuje v posouvání hranic real-timových strategií v novém pokračování Company of Heroes



Pokud bychom měli vybrat vývojářské studio, které neustále posouvá hranice žánru realtimových strategií svými skvělými hrami, tak by to měl být určitě Relic. Podívejme se na titul z roku 2006, jejich pecku z prostředí Druhé světové války, totiž Company of Heroes. Tato hra perfektně postihla systém morálky, zavedla zničitelné prostředí, přidala suprový systém surovin (který vás nutí neustále zabírat po celé mapě) a přinesla špičkovou grafiku. Výsledkem byl pocit, že válečná bojiště ožila na vašem monitoru. A nyní se Relic vrací zpět s Company of Heroes: Tales of Valor. Místo toho, aby přinesli pouze více toho, co zde už jednou bylo, vrhli se do vypiplávání a experimentování. ToV vypadá skoro jako kombinace akce a real-timové strategie; něco, co se třeba si vyzkoušet na vlastní kůži.

ToV není rozšířením, které by vyžadovalo vlastnictví CoH; jedná se o samostatnou hru, která se zaměřuje na ovládání pouze hrstky jednotek najednou. V podstatě se nejedná o tradiční RTS hru, protože single-playerová kampaň neobsahuje žádné stavění základny ani zabírání bodů, jak jsme byli zvyklí z CoH. Je to daleko taktičtěji založená hra, ve které často ovládáte pouze jeden tank a jeho posádku. Z toho nutně plyne, že se začnete daleko více starat o svoje jednotky, protože jich najednou není nekonečné množství, které lze vyrobit v základně. A pokud nemusíte zvládnout tucet vozidel a družstev po celé mapě, tak je možné se zaměřit na opatrné ovládání malé skupiny, která postupuje po mapě.



!!!!!!OFICIÁLNÍ TRAILER!!!!!






Aby toto dokázali, nechali mne v Relicu odehrát pár misí z kampaně za Tankové eso. V ní hrajete za elitní posádku německého tanku během bitvy o Villers-Bocage v Normandii. V první misi musíte vzít svůj tank a zaútočit na Spojenci ovládanou vesnici, přičemž musíte manévrovat po cestách a alejích a likvidovat spojenecké tanky a protitankové zbraně a rozbít budovy, kde se opevnila pěchota. Ovšem nepříjemné je, že pokud budete postupovat příliš rychle a dostanete se příliš daleko, tak váš tank bude vyřazen.

Další bitva se odehrává ve stejné vesnici, ovšem začíná tím, že posádka musí opustit tank. Nyní, zaklíněni za nepřátelskými liniemi, se musejí po svých dostat zpátky do bezpečí, což není nikterak snadný úkol, vhledem k tomu, že vesnice se hemží spojeneckou pěchotou. Naštěstí mohou sbírat po cestě těžké zbraně a dokonce povolávat dělostřelectvo, aby si pomohli k útěku.

Třetí mise představuje odplatu, jelikož posádka má opět tank a vede velkou ofenzívu na vesnici. I když jsou zde další německé tanky a pěchota kromě vaší jednotky, neovládáte je přímo. Místo toho se musíte soustředit na to, aby váš tank fungoval jako bitevní podpora a pomáhal řešit zablokované situace nebo vysvobozoval jednotky z nesnází.
screen
Je důležité poznamenat, že poškození vesnice způsobené vámi je trvalé. Pokud zničíte dům v první bitvě, zůstane zničený i během druhé a třetí bitvy. Což znamená, že co se stane v první bitvě, může ovlivnit třetí bitvu - rozdílným stavem bojiště.

Aby bylo hraní ještě zajímavější, objevuje se nová vychytávka, zvaná přímá střelba [direct-fire]. Místo rozkazu ke zničení něčeho, přímo ovládáte tank a jeho věž. Je to v podstatě jako v akční hře; sami řídíte tank po mapě a snažíte se zničit cíle pomocí míření s kurzorem myši. Přistihnete se pak, že zuřivě mačkáte tlačítko, aby tank zajel za roh nebo tak spěcháte, že nakonec minete cíl. To všechno dělá akci ještě více bezprostřední a osobní; prostě nesedíte jenom tak v pozadí a nedáváte akorát rozkazy, ale jste přímo zataženi do bitvy.

Je tu i další důvod k ničení věcí, než jenom pouhá zábava. Systém surovin již nezáleží na zabírání bodů, které poskytují palivo nebo munici. Místo toho jste odměňováni palivem a municí za zabíjení nepřátelských jednotek a vozidel. Co se týče opravování, tak je k dispozici schopnost opravy, která stojí munici. Ovšem vyplatí se jí opatrně dávkovat; nejenom proto, že to stojí suroviny, ale i proto, že tank v takovém případě zastaví a stává se velmi snadným terčem.
screen
Každý z posádky má rozličné schopnosti, které se mu postupně otvírají; ne nepodobné schopnostem dle doktrín v klasickém CoH. Nabíječ Litzke může kupříkladu získat vysokovýbušnou munici, rychlou střelbu a vylepšenou rychlou střelbu, což mu umožňuje nabíjet zbraň rychleji. Řidič Schraf může získat schopnost rychlejší jízdy a rychlejšího otáčení tankové věže. Velitel Burndt může získat kulomet nahoru do věže, vrhač dýmových granátů a schopnost zavolat dělostřelectvo. Střelec Schultz může vylepšit svou přesnost. Všechny schopnosti jsou trvalé, takže se přenášejí z jedné mise do druhé.

Při hraní této kampaně jsem se skutečně cítil jako ve směsi akční a RTS hry. Což tedy vypadá, že tu budou rozšíření, která stojí za to vidět. ToV nabídne tři kampaně sestávající se každá ze tří až čtyřech misí. Fanoušci skvělého multiplayeru v CoH si zajisté v tuto chvíli povšimli, že Relic se vůbec nezmiňuje o multiplayeru a co tam bude nového. To je věc, která by měla být odhalena později, ovšem vývojáři prohlásili, že multiplayer nebude obsahovat stejné obří změny jako single-playerová kampaň. Je zde velká komunita multiplayerových hráčů CoH a ti všichni čekají na další nový obsah. Budou zde údajně také nové multiplayerové možnosti. Jako například kooperativní mód nazvaný Invaze. Až čtyři hráči si zde budou moci společně vyzkoušet, jak dlouho dokáží odolávat proti postupným vlnám nepřátel.

Tales of Valor vypadá jako hezká obměna celé série, zvláště pak ve světle toho, že se lidé podivovali, jak vůbec může Relic přinést do CoH něco nového, aniž by vytvořil kampaň v Pacifiku. Je to také známka toho, že vývojáři jsou ochotní riskovat a přijít s něčím originálním. ToV bude k dispozici někdy v roce 2009.


Oficiální text z COH.CZ

COH-ToV

2. prosince 2008 v 17:34 | Claimeshix
Relic oficiálně vydá ToV na jaře nového roku. Zde je rozhovor s vedoucím projektu


CO je TOV? Company of Heroes : Tales of Valor
Co bude obsahovat

obsáhne trojici kampaní - každá má trvat zhruba hodinu a půl - a hlavním lákadlem bude ta německá, v níž si zahrajete za slavné "Tankové eso" Michaela Wittmanna.

Vsuvka projevu Josefa Seppa k Michaelu Wittmanovi

("Byl to bojovník v každém směru, žil a dýchal bojem."
SS Obergruppenführer Josef "Sepp" Dietrich po Wittmannově smrti)


Svým způsobem půjde o mix RTS s prvky RPG, protože všechny mise tu absolvujete s jediným tankem o čtyřech vojácích. Ti budou mezi úrovněmi získávat vyšší dovednosti, přičemž na nejvyšší čtvrté skillové úrovni se naučí např. střílet výbušnými náboji, schovat se v kouři nebo tank ovládat hbitěji a zrychlit tím jeho jízdu.

A z jednotlivých misí se budou do dalších fází kampaně přenášet nejen zkušenosti, ale také získané bonusy: například povolenky k volání letecké podpory, extra munice za zabité nepřátele a další. Díky nově vbudovanému systému navíc protivník nebude mít globální povědomí o dění na mapě, ale bude se řídit jen tím, co uvidí posádky jeho tanků (tedy jako ve skutečnosti). Díky čemuž se k nepříteli budete moci např. přiblížit zpoza skalního převisu. A již zmiňovaná možnost tzv. přímé střelby se má vztahovat právě k německé kampani, kde budete moci hlaveň tanku sami ovládat a zaměřovat ručně.


ilustrační náhled německého preview

Co se týče dalšího obsahu, podle zahraničních redaktorů lze zapomenout na nové armády, scénáře nebo zbrusu nové jednotky (pod nimiž se ve skutečnosti prý skrývají obměněné modely/skiny) a brzo je i na upřesnění náplně dvou dalších kampaní. Ačkoliv hře má předcházet renderované intro z Leningradu, neznamená to automaticky, že si zahrajete za Rusy, o čemž ostatně pochybují i další zdroje a naopak mluví o zasazení dalšího dění do Normandie.

Již zmiňovaný nový multiplayerový mód Invasion pak má spočívat v obraně jedné vesnice proti stále početnějším vlnám nepřátel, vedle toho však přibude i nový skirmish s důrazem na kooperativní hru. Vývojáři prý mimochodem nevylepšovali ani herní engine Essence, stačili však kolegům našeptat, že v Company of Heroes 2 nebudou chybět Rusové a Italové a že již dříve oznámené COH Online bude skutečně určeno jen pro asijský trh.

Company of Heroes: Tales of Valor vyjde v březnu pro PC -